Óvjuk együtt a környezetet!
Szerződj velünk digitálisan, az Online ügyintézés gombra kattintva!

Keress az Uni Smart munkalehetőségei között, találd meg a számodra leginkább tetszőt, és dolgozz akár már holnap!
-br. 2800 Ft-os órabér;
-betanulás után hibrid munkavégzés;
-fejlődési lehetőség;
-szakmai gyakorlat leigazolása;
-HÉV-vel könnyen megközelíthető helyszín;
-hosszútávú munkalehetőség.
-adminisztrációs feladatok elvégzése;
-árajánlatok készítése;
-sales csapat támogatása.
- bruttó 2500 Ft-os órabér;
- szakmai gyakorlatod leigazolása;
- hosszútávú lehetőség;
- színes, befogadó környezet.
- gross hourly wage of HUF 2,500;
- confirmation of your internship;
- long-term opportunity;
- colorful, welcoming environment.
- bejövő számlák fizetési állományának elkészítése;
- fizetések egyeztetése számlákkal;
- banki egyeztetések;
- rendszeres- és sürgős fizetési kérelmek lebonyolítása.
- preparing the payment file for incoming invoices;
- reconciliation of payments with invoices;
- bank reconciliations;
- handling regular and urgent payment requests.
-bruttó 2100 Ft-os órabér;
-szakmai gyakorlatod leigazolása;
-hosszú távú lehetőség;
-színes, befogadó, kellemes munkakörnyezet;
-betanulás után, heti 2 nap home office lehetősége (hétfő, péntek).
-személyes és telefonos ügyfélfogadás;
-segítségnyújtás érdeklődő és meglévő ügyfeleknek, kapcsolatfelvétel;
-CRM rendszerben történő regisztráció;
-új ügyfelek támogatása az együttműködés megkezdése felé;
-szükség esetén belsős folyamatokra történő átirányítás.
-modern, multinacionális környezet;
-kapcsolatépítési lehetőség;
-összetartó, befogadó csapat;
-tanulmányaidhoz igazodó, rugalmas munkaidő.
-a Cash & Bank csapat tagjainak támogatása;
-dokumentált folyamatok kezelése több helyszínen és rendszerben párhuzamosan;
-US GAAP szerinti könyvelés;
-mérlegszámlák egyeztetése;
-folyamatdokumentációk készítése és karbantartása (DTP);
-belső és külső auditok támogatása;
-jelentések készítése üzleti partnerek számára;
-eseti elemzések;
-együttműködés a Cash-Application, Payment és On-Site csapatokkal a napi folyószámla-egyeztetések biztosítása érdekében;
-folyamatfejlesztés és harmonizáció;
-a csapat által használt rendszerek és eszközök megértése;
-ismétlődő problémák jelentése;
-projektekben való részvétel a hatékonyság növelése érdekében.
-bruttó 2500 Ft-os alap órabér, vasárnaponként br. 3750 Ft/óra, ünnepnapokon br. 5000 Ft/óra;
-hosszútávú, rugalmas munkalehetőség;
-betanítás után home office lehetőség, heti 1 nap irodai jelenléttel (ha messze élsz, teljes HO-ra is van lehetőség);
-ajánlási bónusz;
-szakmai támogatás, mentorálás;
-karrierút biztosítása;
-egy szakma elsajátításának lehetősége;
-befogadó, segítőkész környezet;
-munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (laptop, füles).
-hűségkártyával kapcsolatos kérdések megválaszolása, észrevételek, panaszok kezelése, kizárólag chat-en keresztül kommunikálva a vásárlókkal (nincs telefonos kapcsolattartás);
-adatrögzítés, excel-kezelés;
-kommunikáció a társosztályokkal.
-bruttó 2800 Ft-os órabér;
-szakmai gyakorlatod leigazolása;
-hosszú távú lehetőség;
-színes, befogadó, kellemes munkakörnyezet;
-betanulás után, heti 2 nap home office lehetősége (hétfő, péntek).
-gross hourly wage of 2,800 HUF;
-certification of your internship;
-long-term career opportunity;
-home office (monday and friday)
-a diverse and inclusive work environment.
-emlékeztető megkeresések (e-mail, telefon) végrehajtása lejárt fizetések esetén;
-fizetési ütemezések felajánlása előzetes ügyféljóváhagyással;
-számlázással vagy szolgáltatással kapcsolatos feladatok rendezése a meghatározott SLA határidőkön belül;
-nyilvántartások vezetése;
-riportok és dashboardok frissítése.
-sending payment reminders (via email or phone) for overdue invoices;
-offering payment plans with prior client approval;
-resolving invoicing or service-related issues within the defined SLA deadlines;
-maintaining accurate records;
-updating reports and dashboards.
-br. 2300 Ft-os órabér;
-szakmai gyakorlat leigazolása;
-rugalmas munkaidőbeosztás;
-izgalmas, inspiráló munkakörnyezet;
-segítőkész, befogadó csapat, ahol tényleg Kollégaként kezelnek.
-lefotózandó termékek kicsomagolása a raktárban;
-esztétikus termékfotók készítése;
-utómunka.
- szakmai fejlődési lehetőség, mentoring program;
- modern irodai környezet;
- összetartó, befogadó csapat, itt tényleg Kollégaként kezelnek.
- műszakilag megalapozott és költséghatékony árajánlatok elkészítésében való közreműködés, a kapcsolódó eladások és foglalások növekedéséhez való hozzájárulás érdekében;
- részletes, teljes beszerzési rendelések előkészítése az adott gyártási műveleteinkbe történő megfelelő bevitel érdekében;
- termék-, ügyfél- és árajánlat-adatbázis karbantartása;
- a belsős szoftverek, mint például CPQ, Perf!Nxt, stb. használata;
- senior és vezető kollégákkal, ügyfél megbeszéléseken való részvétel;
- a vállalati céloknak, célkitűzéseknek és irányelveknek való megfelelés.
-modern, multinacionális környezet;
-kapcsolatépítési lehetőség;
-összetartó, befogadó csapat;
-tanulmányaidhoz igazodó, rugalmas munkaidő.
-számlák ellenőrzése, szortírozása és párosítása;
-nem PO-számlák feldolgozása a megbízási jogkörrel összhangban;
-napi kifizetések biztosítása érdekében a szállítói kimutatások figyelemmel kísérése és egyeztetése;
-adatok naprakészen tartása;
-közvetlen felettes által meghatározott egyéb eseti feladatok elvégzése;
-kifizetési folyamatok monitorozása.
Szerződj velünk digitálisan, az Online ügyintézés gombra kattintva!