Czech/Slovak and English speaking Customer Service Representative
Országos
438128951_911244877367452_8883154618428735758_nGF

A munkakörről röviden:

-hűségkártyával kapcsolatos kérdések megválaszolása, észrevételek, panaszok kezelése, nagyrészt telefonon ill. email-ben, cseh/szlovák nyelven;
-adatrögzítés, excel-kezelés;
-kommunikáció a társosztályokkal.


-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak;
-data recording, excel management;
-communication with partner departments.

Pályázási feltételek:

-aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony;
-heti min. 20 óra vállalása, hétfő és szombat között, min. napi 4 órás műszakokban;
-jó kommunikációs készég;
-megbízható, kedves, udvarias személyiség;
-segítőkészség, empatikus hozzáállás;
-felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek;
-erős internetkapcsolat az otthoni munkavégzéshez;
-középfokú angol-, és felsőfokú szlovák/cseh nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt;
-két hetes fizetett tréning vállalása, kötelező személyes jelenléttel, melynek helyszíne: Budapest, 13. kerület.


-active or passive full-time student status;
-minimum 20 hours per week, Monday to Saturday, minimum 4-hour shifts per day;
-good communication skills;
-reliable, friendly, polite personality;
-helpful, empathetic attitude;
-user level Microsoft Office skills;
-strong internet connection for working from home;
-intermediate level of English and advanced level of Slovak/Czech, both written and spoken;
-Commitment to a two-week paid training course with mandatory personal attendance in Budapest, 13th district.

Amit kínálunk:

-bruttó 2500 Ft-os órabér;
-hosszútávú, rugalmas munkalehetőség;
-betanítás után teljes home-office;

-szakmai támogatás, mentorálás;
-karrierút biztosítása;
-egy szakma elsajátításának lehetősége;
-befogadó, segítőkész környezet;
-munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (laptop, füles).


-hourly wage of 2500 HUF;
-long-term, flexible employment;
-full home-office after training;
-professional support, mentoring;
-career path;
-opportunity to learn a new profession;
-an inclusive, supportive environment;
-providing the necessary work equipment (laptop, headset).

Jelentkezés módja:

If you are interested and you would like to work in the team, we look forward to your application at virag.varga@unismart.hu with the subject line "customer service"

További munkalehetőségek

Recruiter trainee

Partnercégünk, a TK Elevator, amely felvonók és mozgólépcsők iparágának a világot behálózó vezető márkaneve, Recruiter Trainee gyakornok diák Kolléga jelentkezését várja, nemzetközi környezetben tevékenykedő, XIV.

Megnézem »

AP Trainee

Partnercégünk, a TK Elevator, amely felvonók és mozgólépcsők iparágának a világot behálózó vezető márkaneve, AP Trainee gyakornok diák Kolléga jelentkezését várja, nemzetközi környezetben tevékenykedő, XIV.

Megnézem »

Learning Solutions Trainee

Partnercégünk, a TK Elevator, amely felvonók és mozgólépcsők iparágának a világot behálózó vezető márkaneve, Learning Solutions Trainee gyakornok diák Kolléga jelentkezését várja, nemzetközi környezetben tevékenykedő,

Megnézem »

KÉRDÉSED MERÜLT FEL?

Óvjuk együtt a környezetet!

Szerződj velünk digitálisan, az Online ügyintézés gombra kattintva!